JARZĘBINA 2024 - Pociągiem w poszukiwaniu jesieni...

Daty przejazdu - JARZĘBINA 2024:
sobota, niedziela, 16 - 17 listopada 2024 r.
Turystyka Kolejowa TurKol.pl wraz z Partnerami z PKP Intercity, PKP Cargo oraz PKP Polskie Linie Kolejowe zaprasza na pokład specjalnych pociągów turystycznych, które zostaną uruchomione w jesienny weekend listopada. Specjalne pociągi turystyczne przejadą odcinkami głównych i lokalnych linii kolejowych przebiegających z Poznania przez Bydgoszcz do Trójmiasta i z powrotem, a także wokół Trójmiasta. Przejazdy będą uruchomione przy użyciu składu pociągu z lokomotywą elektryczną oraz spalinową. Na przedzie składu ujrzymy historyczną lokomotywę elektryczną EP05-23 tj. tzw. "CZESIA", a dodatkowo w drugim dniu wyprawy spalinową lokomotywę SM42-741. Planowane jest włączenie w skład pociągu wagonów z lat 80. XX wieku w malowaniu innym jak oryginalne oliwkowe (przedziałowe wagony pasażerskie w malaturze PKP Intercity).
UWAGA! Internetowa przedsprzedaż biletów została zakończona! Informujemy, że bilety będą dostępne w sprzedaży gotówkowej u drużyny konduktorskiej w dniu przejazdu - do wyczerpania puli dostępnych miejsc.
Bilety na wyszczególnione poniżej pociągi z oferty JARZĘBINA 2024 są biletami ryczałtowymi, obowiązują niezależnie od długości trasy, na jakiej podróżują pasażerowie. Ceny ofert dla różnych pociągów są zróżnicowane ze względu na długość trasy i czas przejazdu. Wszystkie pociągi objęte są całkowitą rezerwacją miejsc.
Zapraszamy do skorzystania z jesiennej oferty!
----------------

---------
|
KOZIOŁEK |
Przyjazd | Odjazd |
| Poznań Gł. (peron 10) | >>> | 8:36 |
| Poznań Podolany | - | - |
| Złotniki | 8:46 | 9:11 |
| Poznań Franowo | - | - |
| Poznań Starołęka | 9:43 | 9:44 |
| Poznań Główny (peron 1) | 9:50 | <<< |
Pociąg planowany z lokomotywą EP05-23.
UWAGA: Po zatwierdzeniu rozkładu jazdy przez PKP PLK (możliwe przesunięcie do +/- 60 minut) zmieniamy czcionkę na pogrubioną podkreśloną - wówczas podane godziny są obowiązujące.
UWAGA! Wszystkie bilety na pociąg KOZIOŁEK zostały zarezerwowane!
Zapraszamy na pokład bliźniaczego pociągu KATARZYNKA uruchamianego w kolejną niedzielę 24 listopada.
--------------------
|
TREFL |
Przyjazd | Odjazd |
| Poznań Główny (peron 1) | >>> | 10:20 |
| Poznań Garbary | 10:24 | 10:25 |
| Gniezno | 11:21 | 11:31 |
| Inowrocław | 12:06 | 12:07 |
| Bydgoszcz Główna | 12:35 | 12:53 |
| Tczew | 14:09 | 14:19 |
| Gdańsk Główny (peron 2) | 14:40 | <<< |
Pociąg planowany z lokomotywą EP05-23.
UWAGA: Po zatwierdzeniu rozkładu jazdy przez PKP PLK (możliwe przesunięcie do +/- 60 minut) zmieniamy czcionkę na pogrubioną podkreśloną - wówczas podane godziny są obowiązujące.
-----------
|
ZASPA |
Przyjazd | Odjazd |
| Gdańsk Główny (peron 2) | >>> | 14:56 |
| Gdańsk Zaspa Tow.* | 15:10 | <<< |
| Gdańsk Zaspa Tow.* | >>> | 15:30 |
| Gdańsk Główny | 15:38 | <<< |
Pociąg planowany z lokomotywą EP05-23.
* brak infrastruktury pasażerskiej.
UWAGA: Po zatwierdzeniu rozkładu jazdy przez PKP PLK (możliwe przesunięcie do +/- 60 minut) zmieniamy czcionkę na pogrubioną podkreśloną - wówczas podane godziny są obowiązujące.
---------------
|
CUMA |
Przyjazd | Odjazd |
| Gdańsk Główny | >>> | 15:40 |
| Gdańsk Olszynka* | 15:49 | 15:52 |
| Gdańsk Kanał Kaszubski* | 15:56 | 15:59 |
| Gdańsk Port Północny* | 16:15 | 16:28 |
| Gdańsk Główny | 16:41 | 16:42 |
| Sopot | 16:51 | 16:52 |
| Gdynia Główna | 17:00 | <<< |
Pociąg planowany z lokomotywą EP05-23.
* Brak infrastruktury pasażerskiej.
UWAGA: Po zatwierdzeniu rozkładu jazdy przez PKP PLK (możliwe przesunięcie do +/- 60 minut) zmieniamy czcionkę na pogrubioną podkreśloną - wówczas podane godziny są obowiązujące.
-------------
|
MARYNARZ |
Przyjazd | Odjazd |
| Gdynia Główna (peron 4) | >>> | 8:59 |
| Sopot | 9:07 | 9:09 |
| Gdańsk Główny (peron 1) | 9:21 | 9:25 |
| Gdańsk Port Północny* | 9:40 | 9:56 |
| Gdańsk Westerplatte* | 10:20 | 10:30 |
| Gdańsk Główny | 11:25 | 11:26 |
| Sopot | 11:38 | 11:39 |
| Gdynia Główna | 11:51 | <<< |
Pociąg planowany z lokomotywami EP05-23 oraz SM42-741.
* brak infrastruktury peronowej.
UWAGA: Po zatwierdzeniu rozkładu jazdy przez PKP PLK (możliwe przesunięcie do +/- 60 minut) zmieniamy czcionkę na pogrubioną podkreśloną - wówczas podane godziny są obowiązujące.
-------------
|
SZTORM |
Przyjazd | Odjazd |
| Gdynia Główna (peron 5) | >>> | 12:00 |
| Gdynia Port GT 1-33* | 12:30 | 12:55 |
| Rumia | 13:07 | 13:19 |
| Gdynia Oksywie* | 13:33 | 13:48 |
| Gdynia Port GT 501-504* | 14:41 | 15:21 |
| Gdynia Chylonia | 15:30 | 15:33 |
| Gdynia Postojowa* | 15:50 | 15:52 |
| Gdynia Główna | 15:58 | 16:18 |
| Sopot | 16:26 | 16:28 |
| Gdańsk Główny | 16:38 | <<< |
Pociąg planowany z lokomotywami EP05-23 oraz SM42-741.
UWAGA: Po zatwierdzeniu rozkładu jazdy przez PKP PLK (możliwe przesunięcie do +/- 60 minut) zmieniamy czcionkę na pogrubioną podkreśloną - wówczas podane godziny są obowiązujące
-------------
|
PIK |
Przyjazd | Odjazd |
| Gdańsk Główny | >>> | 16:46 |
| Tczew | - | - |
| Bydgoszcz Główna | 18:27 | 18:28 |
| Inowrocław | 18:57 | 18:58 |
| Gniezno | 19:33 | 19:38 |
| Poznań Główny | 20:30 | <<< |
Pociąg planowany z lokomotywą EP05-23.
UWAGA: Po zatwierdzeniu rozkładu jazdy przez PKP PLK (możliwe przesunięcie do +/- 60 minut) zmieniamy czcionkę na pogrubioną podkreśloną - wówczas podane godziny są obowiązujące.
----------------------------------
PAKIET DWUDNIOWY
----------------------------------
|
PAKIET PROMOCYJNY |
Przyjazd | Odjazd |
| (16.XI) Poznań Gł. | >>> | 8:36 |
| (16.XI) Gdynia Gł. | 17:00 | <<< |
| (17.XI) Gdynia Gł. | >>> | 8:59 |
| (17.XI) Poznań Gł. | 20:30 | <<< |
UWAGA: Po zatwierdzeniu rozkładu jazdy przez PKP PLK (możliwe przesunięcie do +/- 60 minut) zmieniamy czcionkę na pogrubioną podkreśloną - wówczas podane godziny są obowiązujące.
-----------------
Planowane zestawienie pociągów 16 - 17 listopada 2024 roku:
Do realizacji wszystkich powyższych pociągów zaplanowano skład pociągu zestawionego z zabytkowego elektrowozu EP05-23 przewoźnika PKP Intercity oraz dodatkowo w drugim dniu lokomotywy spalinowej SM42-741, a także pasażerskich wagonów przedziałowych w malowaniu historycznym (wagony nr 2, 3 i 4) oraz firmowym przewoźnika (wagony nr 5 i 6).


























